Rejestracja
Forum LECHsport Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu  Forum LECHsport Strona Główna » Kolosalni Nietykalni LECHsport Junior

Autor Wiadomość
Devon
Administrator



Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 198 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 16:45, 18 Maj 2006 Back to top

REGULAMIN LIGI KLANÓW

I. Opiekunowie "LK"

I.1 Na potrzeby "LK" wyłonione zostało 4-osobowe grono ,które czuwać będzie nad prawidłowością rozgrywek, rozstrzygać wszelkie spory i podejmować decyzje związane z działalnością "LK". Do jego zadań należeć będzie także sprawne zorganizowanie i przeprowadzenie rozgrywek. Decyzje opiekunów "LK" są ostateczne i nieodwołalne.

Oto organizatorzy:

- rogal71
- szalasek
- zajafkowo
- toma123


II. Klany

II.1 Liczba członków jednego klanu nie może być mniejsza niż 5 zespołów, dopuszcza się natomiast klany liczniejsze. Każdy klan musi wybrać swojego kapitana i jego zastępcę.

II.1a -kapitan klanu jak i jego zastepca musi być członkiem klanu.

II.2 W czasie jednego sezonu można dokonać maksymalnie 2 zasileń klanu i dowolną liczbę uszczupleń, z zastrzeżenim, że klan musi mieć w swoim składzie minimum 5 członków.

II.3 Wszelkie zmiany w składach klanu będą ważne po zgłoszeniu do opiekunów "LK", i wpisaniu przez nich w specjalnie do tego celu założonym temacie. Drużyna zgłoszona, tzn. wpisana do tematu, może grać w najbliższej kolejce.

II. 4 W skład klanu mogą wchodzić 3 drużyny z zagranicy (1max) z tego w jednej kolejce LK mogą wystąpić 2.

II.5 Jeden zespół może w danym sezonie być członkiem maksymalnie dwóch klanów, z zastrzeżeniem, że zmiana klanu następuje przed rozegraniem 50% spotkań przewidzianych w terminarzu, tzn. w pierwszej rundzie rozgrywek. Zmiana klanu przez zespół w rundzie rewanżowej jest niemożliwa.
II.5a Transfer wewnątrzklanowy po rozegraniu 50% spotkań (w rundzie rewanżowej) jest możliwy tylko z zespołu rezerw do I składu , o ile limit wzmocnień nie został wcześniej wykorzystany.

II.6 Po zgłoszeniu klanu do rogrywek Ligi Klanów, nie dopuszcza się zmiany nazwy klanu, aż do zakończenia sezonu.

III. Pojedynek w "LK"

III.1 Pojedynek rozgrywany jest w piątek i trwa 1 dzień i składa się z 5 dwumeczy rozgrywanych między wybranymi do niego drużynami.

III.2 Do godz. 24 w sobotę poprzedzającą mecz kapitan (bądź osoba wyznaczona przez niego) klanu gości podaje 5 drużyn, które wystąpią w pojedynku. O swoim wyborze kapitan klanu gości zobowiązany jest powiadomić na forum [link widoczny dla zalogowanych] (w specjalnie do tego celu założonym temacie). Jesli takowy skład nie zostanie podany przez gosci, gospodarz otrzymuje walkowera, a kapitan gości dodatkowo zostaje ukarany zolta kartka (bez mozliwosci dogadania sie Klanów)

III.2.a Po wstawieniu składu przez gości nie mozna dokonywac zadnych zmian w skłądzie. (mimo ze jest sobota godzina 22:00 a gosć ma niby czas do 24:00) Klan przyłapany na edytowaniu posta ze składem zostanie ukarany ,(co za tym idzie walkower 0-30) tak samo jak i kapitan klanu.

III.3 Do godz. 24 w poniedziałek poprzedzający mecz kapitan (bądź osoba wyznaczona przez niego) klanu gospodarzy dobiera do pięciu przeciwników 5 zespołów ze swojego klanu i tym samym sporządza harmonogram spotkań (kto z kim). 5 zespołów z klanu gospodarzy zostaje tym samym zobligowanych do wysłania wyzwania swojemu przeciwnikowi na najbliższy piątek. O swoim wyborze kapitan klanu gospodarzy zobowiązany jest powiadomić na forum [link widoczny dla zalogowanych] (w specjalnie do tego celu założonym temacie dotyczącym danej kolejki). Jesli takowy skład nie zostanie podany przez gospodarzy, goście otrzymują walkowera, a kapitan gospodarzy dodatkowo zostaje ukarany zolta kartka (bez mozliwosci dogadania sie Klanów)

III.3.a Po wstawieniu składu przez gospodarzy nie mozna dokonywac zadnych zmian w składzie. (mimo ze jest poniedziałek godzina 22:00 a gospodarz ma niby czas do 24:00). Klan przyłapany na edytowaniu posta ze składem zostanie ukarany(co za tym idzie walkower 0-30) , tak samo jak i kapitan klanu.

III.4 Drużyna klanu gospodarzy biorąca udział w najbliższym meczu "LK" ma obowiązek wysłać wyzwanie do wtorku, do godz. 12 swojemu przeciwnikowi. Jesli tego nie uczyniła przeciwnik,(gosc) otrzrymuje walkowera. Gość ma obowiazek przyjac wyzwanie do środy do godziny 12, jesli tego nie uczyni przeciwnik,(gospodarz) otrzymuje walkowera.

III.5 Wynik w pojedynku składa się z sumy wyników 10 meczy - zgodnie z regułą 3 pkt. za zwycięstwo i 1 pkt. za remis. Bramki zdobyte w poszczególnych meczach nie mają znaczenia.

III.6 Zwycięstwo w pojedynku klanów daje 3 tzw. duże pkt. do tabeli "LK", remis - 1 pkt.

III.7 Do godz. 24.00 w środę po pojedynku kapitanowie obu klanów zobowiązani są powiadomić o wyniku na forum [link widoczny dla zalogowanych] (w specjalnie do tego celu założonym temacie dotyczącym wyników danej kolejki). Jeżeli wynik od obu kapitanów się zgadza opiekun wpisuje wynik do tabeli i aktualizuje tabelę. W przypadku nie podania wyniku, kapitanowie zainteresowanych klanów, ukarani zostaną żółtą kartką i kolejną tydzień później, aż do skutku. W przypadku 3 żółtych kartek kapitana i co za tym idzie wykluczenie go z rozgrywek, kolejne kartki dostawał będzie jego zastępca.

III.8 Walkowery mają prawo przyznawać jedynie organizatorzy. Walkower liczony jest jako 3:0 w jednym meczu.

III.8a Powstanie wszelkich nieprawidłowości należy zgłosić opiekunowi "LK" oraz na forum przed podjęciem jakichkolwiek dalszych działań. Walkower bedzie przyznany tylko w przypadku jesli druzyna zgłaszajaca ma nadal wolny termin.

III.9 Za wystawienie w składzie drużyny nie uprawnionej do gry (drużyna ukaranakartką , nie zgłoszona do składu lub 3 drużyna z zagranicy) klan przeciwny otrzymuje walkower 30-0 (i 48-0 rezerwy) a kapitan klanu wystawiającego skład

III.10 Walkowery trzeba zgłaszac odpowiednio wczesnie, jednak nie pozniej niz do środy do godziny 24, po tym terminie nie rozegranie meczu z jakich kolwiek przyczyn bedzie traktowane jako remis bezpunktowy.

III.11 Wszystkie spory rozstrzygają opiekunowie "LK". Jeżeli rozstrzygnięcie po czyjej stronie leży winna będzie niemożliwe - spotkanie danych drużyn nie będzie brane pod uwagę przy pojedynku klanów

III.12 Osoba która trafia na czarna liste nie może podawać składów, ani wnosić o walkowery.

III.13 W przypadku przyjęcia wyzwania po terminie i ustaleniu spotkania, mecz uznawany jest jako rozegrany, pomimo tego, że drużyna nie zmieściła się w terminie. Mecz ustalony = Mecz rozegrany. Fakt ten, należy zgłosić organizatorom.

IV. System rozgrywek "LK"

IV.1 Liga Klanów ManagerZone obejmuje pięć lig, odpowiednio: Ekstraklase, II lige, III lige, IV lige oraz V lige z czego III liga jest podzielone na grupy A i B Ligi IV na A,B i C natomiast V liga na A,B,C,D. Ekstraklasa, II liga, III liga, IV liga skladaja sie z 8 klanów. V liga w zależności od ilości klanów w danym sezonie.

IV.2 Z Extraklasy spadają drużyny, które zajmą 7 i 8 miejsce w tabeli, zespół z 6 miejsca rozegra baraż z 3 drużyna z 2 Ligi. Z II ligi do extraklasy automatycznie awansują 2 pierwsze drużyny. Spadają 7 i 8 a 5 i 6 grają baraże o utrzymanie się z 2 pozycjami w tabeli z III ligi ( 5II Liga -2 III grupa A 6II Liga – 2 III grupa B). Z III ligi automatycznie awansują zwycięscy poszczególnych grup, a drużyny z 2 miejsc rozegrają baraż o awans, spadają drużyny z miejsc 6 7 i 8. Z IV ligi awansują po 2 drużyny z każdej grupy a spadają 7 i 8 miejsca 6 gra baraż z 3 drużyna z V ligi. Z V ligi awansują 2 pierwsze drużyny. W przypadku rezygnacji klanu z uczestnictwa w LK lub karnego usunięcia klanu z rozgrywek awanse lub spadki mogą ulec zmianie

IV.3 O wyższym miejscu w grupie (lidze) decyduje w pierwszej kolejności ilość zdobytych w trakcie rozgrywek punktów. Przy równości decydują kolejno:
a) Większa ilość punktów w meczach pomiędzy zainteresowanymi klanami (przy więcej niż 2 klanach sporządza się dodatkową tabelkę, do której wpisuje się wyniki wszystkich spotkań między nimi)
b) lepszy stosunek małych punktów w meczach pomiędzy zainteresowanymi klanami
c) większa liczba zdobytych małych punktów w meczach pomiędzy zainteresowanymi klanami
d) mniejsza liczba straconych małych punktów w meczach pomiędzy zainteresowanymi klanami
e) lepsza różnica małych punktów zdobytych w całych rozgrywkach
f) większa liczba zdobytych małych punktów w całych rozgrywkach
g) mniejsza liczba straconych małych punktów w całych rozgrywkach
h) większa liczba zwycięstw w całych rozgrywkach
i) losowanie.”

IV.4 Baraze
IV.4.a. mecze barazowe są meczami mijajacego sezonu i obowiazuje skłąd wystawiony na poczatku sezonu z ewentualnymi 2 wzmocnieniami.

IV.4.b. o wyniku decyduje
-suma punktów z 2 meczy klanowych
-bramki w poszczegolnych spotkaniach ( 10 meczy ) -bramki strzelone na wyjezdzie ( jako wyjazd jest traktowany gość w meczu klanowym, a nie poszczegolne mecze na wyjazdach)

IV.5 "Błąd MZ" :
Pod pojęciem "Błąd MZ" mamy na myśli sytuacje, w której dany klanowicz jednego dnia rozgrywa 3 spotkania towarzyskie, i z tego powodu ( w wyniku limitu 10 meczów towarzyskich na tydzień) nie mogą być rozegrane 2 mecze towarzyskie w piątek. Sytuacja ta będzie traktowana jako półwalkower i drużyna z zajętym terminem będzie ukarana w jednym meczu walkowerem 0-3, jeśli drużyny nie dojdą do porozumienia gdzie ma być rozgrywany drugi pojedynek 2 walkower dla drużyny z wolnymi terminami

V. Kartki za walkowery

V.1 Zespół "przyłapany" na walkowerze dostawałby żółtą kartkę
Ten sam zespół przyłapany na drugim walkowerze dostawałby drugą żółtą kartkę i w konsekwencji czerwoną , którą uniemożliwiałaby wystep tego zespołu w nastepnej kolejce... w zamian klan, do ktorego taka drużyna należy, musiałby wystawic inną drużynę, bardzo często dużo słabszą ...
niech to będzie swego rodzaju kara dla całego klanu za wybryk jednego z teamów...

V.2 W przypadku tzw. "półwalkowerow", czyli sytuacji, gdy jeden z klubów może zagrać tylko jeden z meczów z powodu istnienia górnej granicy (10) liczby meczów towarzyskich, klub taki nie dostawałby kartki .

V.3 Kartki żółte otrzymane na podstawie powyższych przepisów sumują się. Każde dwie żółte kartki dają w konsekwencji czerwoną. Kartki żółte mają ważność przez cały sezon Ligi Klanów, co oznacza, ze kartka otrzymana w pierwszej kolejce da w sumie czerwoną z każda następna żółta zdobyta w całym sezonie. Kartki nie przechodza na nastepny sezon.

V.4 Aby nie bylo nieporozumień kapitanowie lub osoby odpowiedzialne za podawanie skladów w danym klanie mieliby obowiazek sprawdzać temat opisany w punkcie 4. i podawać tak, aby w danej kolejce nie grał klub mający na swoim koncie kartkę czerwoną.

V.5 W przypadku, gdy liczebność klanu zostaje uszczuplona i posiada on mniej niż 5 drużyn gotowych do gdy w danej kolejce - rozgrywa w danej kolejce tyle meczów ile może (kluby z czerwonymi kartkami nadal nie moga grać), a pozostałe mecze rozpartywane są jako walkowery dla klanu przeciwnego. W interesie klanu jest znalezienie i przyjecie klubów, które mogłyby klan reprezentować.

V.6 Powyższe punkty nie znajduja zastosowania w przypadku zupełnego nie podania skladu klanu na mecz w danej kolejce. Taka sytuacja rozpatrywana jest jako walkower 30:0 dla klanu przeciwnego, natomiast wszystkie drużyny z przegranego klanu mogą grać w następnej kolejce (nawet jesli któraś miała czerwoną kartkę - jedna kolejka kary minęła).

V.7 Drużyna, która otrzyma w sezonie 3 kartkę (czyli czerwona pauzuje i później znowu ) zostaje usunięta ze składu klanu do końca sezonu i trafia na "czarną liste"

V. 8 Klan który otrzyma trzy walkowery 0-30 za niepodanie składu zostaje usuniety z rozgrywek. Klan, który wystawi drużyne rezerw, ma prawo oddać 4 walkowery, z tym, że walkowery oddane przez rezerwy i pierwszy skład sumują się.
V.8a Jeśli wykluczenie następuje w pierwszej rundzie (przed rozegraniem 50% spotkań) wszystkie wyniki tego klanu sa anulowane.
V.8b Jeśli wykluczenie następuje w rundzie rewanżowej (po rozegraniu 50% spotkań) mecze nierozegrane traktowane są jako walkowery 0-30.

V. 9 Za każdy walkower 0-30 kapitan klanu otrzymuje kartke, przy walkowerze dla klanu rezerw kartke otrzymuje zastepca od rezerw

VI. Klany Rezerw

VI.1 Klan rezerw będzie przysługiwał tylko dla Klanów grających w Lidze I , II, III i IV

VI.2 Dla Klanów rezerw utworzona jest oddzielna liga skłądajaca się z 4 grup po 6 klanów.

VI.3 Rezerwy graja systemem 8-8

VI.4 W kazdym Klanie zostaje powołany zastępca kapitana ds rezerw, który będzie ustalał i podawał skład.

VI.5 Do Klanu I jak i do rezerw grajacych pod tym samym szyldem moga dolaczyc tylko 2 nowe druzyny podczas sezonu.

VI.6 Nie ma limitu liczby klanowiczów w jednym Klanie

VI.7 Walkower w Lidze Rezerw liczony jest jako wynik 48-0.

VI.8 Rotacji drużyn Klanu I do Rezerw i odwrotnie obowiązywać będzie:
- w każdym meczu Klanu Rezerw może zagrać wyłącznie jedna druzyna z Klanu I
- w każdym meczu Klanu I mogą zagrać dwie druzyny Klanu Rezerw

VI.8 W klanie rezerw nie mogą występować drużyny zagraniczne (Polacy grający w innych ligach niż Polska traktowani sa jako drużyny zagraniczne)

VII. Uwagi końcowe

VIII 1. Wszelkie sprawy, które nie są ujęte w niniejszym regulaminie, rozstrzygają opiekunowie "LK" (mogą, ale nie muszą, to uczynić w porozumieniu z kapitanami klanów). Ich decyzje są ostateczne. Ponadto opiekunowie mogą modyfikować niniejszy regulamin poprzez dodanie punktów, które nie były dotychczas w nim zawarte, by na przyszłość o zaistniałych sytuacjach decydowały zapisy w regulaminie. Opiekunowie mogą także (w uzasadnionych przypadkach wynikających z doświadczenia nabytego w trakcie rozgrywek) zmieniać zapisy w niniejszym regulaminie. Zmiana nie może dotyczyć kluczowych dla danego sezonu postanowień regulaminu (w szczególności: zmiany liczby członków klanu, możliwości i terminów przeprowadzania roszad w składach klanów i systemu rozgrywek) w trakcie trwania danego sezonu.


PRECEDENS


- jedna drużyna w jednej kolejce klanowej nie może być umieszczona więcej niż w jednym składzie klanu w ramach rozgrywek LK. (LK, Liga Rezerw, Eliminacje). W przypadku zaistnienia takiego zdarzenia zostaną przyznane walkowery w spotkaniach z udziałem tej drużyny (3-0 / 3-0) a kapitan klanu zostanie ukarany żółtą kartką.

- za wprowadzanie organizatorów w błąd, czyli domaganie się walkowera, który wcale się nie należy, zgłaszający ten fakt może otrzymać żółtą kartke


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin